Bc. Kateryna Bohun

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy

Marketing communication in banking: new trends
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje zkoumání marketingové komunikace na bankovním trhu v České republice. Cílem bakalářské práce je identifikace specifika marketingové komunikace bankovního sektoru a vymezení aktuálních trendů, které se používají v marketingu na daném trhu.
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the study of marketing communication in the banking market in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to identify the specifics of marketing communication in the banking sector and to define current trends that are used in marketing in the market.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication