Bc. Barbora HAJNÁ
Diplomová práce
Fenomén čtenářský deník
The reading diary phenomenon
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářského deníku. Práce je rozdělena na dvě základní části ? na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměříme na objasnění pojmu čtenářský deník, podíváme se na jeho vývoj od minulosti až po současnost ve spojení s vývojem českého školství. Dále si objasníme jeho možné podoby a formy, včetně nejnovějšího fenoménu ? čtenářský deník na internetu. V …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of reading diary. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will focus on clarifying the concept of a reading diary, we look at its evolution from the past to the present in conjunction with the development of the Czech education system.Next, we will explain its possible forms, including recent phenomenon - a reading diary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2015
Zveřejnit od: 7. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Homolová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJNÁ, Barbora. Fenomén čtenářský deník. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ