Věra Paukrtová
Bachelor's thesis
Marketing města Jablonec nad Nisou
Marketing of town Jablonec nad Nisou
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem města Jablonce nad Nisou. Vzhledem k vhodným podmínkám je vybrána cílová skupina – návštěvníci. Práce tak přechází do marketingu destinace. V první části je přiblížena teorie marketingu měst a destinace, je vysvětlen jejich vztah. V praktické části je nejprve popsán Jablonec nad Nisou jako město, jeho vztah k cestovnímu ruchu a také jako destinace prostřednictvím …moreAbstract:
The bachelor thesis is interested in the city marketing of the town Jablonec nad Nisou. In a view of suitable conditions was selected a target group – the visitors. The thesis passes from the city marketing to the destination marketing. In the first part of the thesis is explained theory of the city and the destination marketing and their relation. In the practical part is described Jablonec nad Nisou …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7561/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Klánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing destinace cestovního ruchu
Vít Fischer -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Management a marketing destinace cestovního ruchu Polabí
Lucie Čihulová -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová