Strategie pro sociální sítě nového nočního klubu – Pavlína Píchová
Pavlína Píchová
Bachelor's thesis
Strategie pro sociální sítě nového nočního klubu
Social network strategy for a new music club
Abstract:
Práce se věnuje tvorbě strategie pro sociální sítě nového nočního klubu Moonclub. Cílem práce je definovat a zrealizovat strategii tak, aby odpovídala komunikační strategii a přivedla co nejvíce zákazníků.Nejprve jsou definovány obecné pojmy související s problematikou strategie a sociálních sítí. Následně je teoreticky popsán proces analýzy a proces tvorby strategie. Z poznatků teoretické části vychází …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to create a social network strategy for a brand new music club called Moonclub. The strategy should be defined and implemented in the most effective way so that it works together with the overall communication strategy of the company and that it brings as many customers as possible.At first, general terms related to the topic of strategy and social media are defined. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76933
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Anna Horáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76933
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
Kateřina Vychodilová -
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
Eva Kadlecová -
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Nikola Minaříková -
Budování značky firmy na trhu práce
Dana Weignerová -
Budování značky na sociálních sítích
Denisa Schwanová -
Budování značky e-shopu na českém trhu
Daniel Šikling -
Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy
Barbora Karoline Čiháková -
Budování osobní značky na sociálních sítích
Jakub Vích