Michaela CUTLACOVÁ

Bachelor's thesis

Politický marketing vybrané strany

Political marketing of chosen party
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na předčasné volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013 z pohledu politického marketingu. V řešení bylo použito srovnání různých teoretických poznatků a moderních trendů politického marketingu s následnou aplikací na kampaně TOP 09, ČSSD a hnutí ANO. Byla provedena detailní analýza komunikační kampaně TOP 09 v porovnání s konkurenčními kandidátními …more
Abstract:
The present work is focused on early elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013 in terms of political marketing. The solution was to use a comparison of different theoretical knowledge and modern trends of political marketing with the application on the campaign TOP 09, the Social Democrats and the movement ANO. It performed a detailed analysis of the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Čechurová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CUTLACOVÁ, Michaela. Politický marketing vybrané strany. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management