Situační analýza showdownových tréninků pro děti a mládež v Brně – Bc. Markéta Kristlová
Bc. Markéta Kristlová
Bachelor's thesis
Situační analýza showdownových tréninků pro děti a mládež v Brně
Situational analysis of showdown trainings for children and youth in Brno
Abstract:
V této bakalářské práci se věnuji showdownu, sportu pro osoby se zrakovým handicapem, který byl poprvé představen v roce 1980. V České republice se mu věnují sportovci ve volném čase, děti a mládež např. v rámci mimotřídních aktivit a starší potom ve sportovních klubech a spolcích. V Brně showdown jako mimotřídní aktivitu organizuje SŠ, ZŠ a MŠ pro zdravotně znevýhodněné v Pisárkách, trenéry jsou pak …moreAbstract:
The theme of this thesis is showdown, a sport for visually impaired people which was first introduced in 1980. In Czech Republic sportsmen do this sport in their leisure time, children and youth f. e. as after class activities and older ones in sports clubs. In Brno, showdown as an after class activity is organised at SŠ, ZŠ and MŠ for disabled in Pisárky and is couched by members of Tandem Brno, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bf0th/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Lenka Ďulíková
- Reader: Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Weekend stay for children and youth with severe visual impairment on the theme: The Hobbit
Tereza SALVADORI -
Inclusive education and its impact on the society and students who are blind and visually impaired: A survey of Nigeria
James Eburikure OLAYI -
Impact of international self-development training on social functioning and participation of disadvantaget youth: perspectives of young people and practitioners
Marija Wazi