Técnicas persuasivas en la publicidad impresa contemporánea española en los anuncios automovilísticos – Mgr. et Mgr. Jozef Macko
Mgr. et Mgr. Jozef Macko
Bachelor's thesis
Técnicas persuasivas en la publicidad impresa contemporánea española en los anuncios automovilísticos
Persuasive Techniques in the Contemporary Spanish Printed Automobile Advertising
Abstract:
The aim of the work is the research of the representation of generally true persuasive techniques on a particular field of activity, namely on the field of automobile advertisement.Abstract:
Předmětem a cílem práce je výzkum zastoupení obecně platných persuasivních technik na konkrétním poli působnosti, a to na poli automobilové reklamy.
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qi40p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Spanish Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Analýza persuasivních technik na Facebooku a jejich vnímání uživateli
Jan Kocián -
Existuje "spotřební" reklama na automobil?
Daniel Drdla -
Reklama jako obraz kultury
Ondřej Novák -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Petr POK -
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Zuzana Králová -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Srovnávací reklama
Hana Ostková