Mgr. et Mgr. Jozef Macko

Bakalářská práce

Técnicas persuasivas en la publicidad impresa contemporánea española en los anuncios automovilísticos

Persuasive Techniques in the Contemporary Spanish Printed Automobile Advertising
Abstract:
The aim of the work is the research of the representation of generally true persuasive techniques on a particular field of activity, namely on the field of automobile advertisement.
Abstract:
Předmětem a cílem práce je výzkum zastoupení obecně platných persuasivních technik na konkrétním poli působnosti, a to na poli automobilové reklamy.
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta