Zákaznícky prístup k hosťom na riečnej lodi – Bc. Lukáš Noskovič, DiS.
Bc. Lukáš Noskovič, DiS.
Bakalářská práce
Zákaznícky prístup k hosťom na riečnej lodi
Customer service provided to guests on river cruises
Abstract:
The bachelor thesis deals with the customer approach to guests on the rivership. The aim of the final work was to provide an analysis of the customer access to guests on the river boat with a view to increasing its competitiveness and specify opportunities for change and ways to to achieve these opportunities. Theoretical background of the final. The work descriptions define the concept of tourism …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá zákazníckym prístupom k hosťom na riečnej lodi. Cieľom práce je analyzovať zákaznícky prístup k hosťom na riečnej lodi so zámerom zvyšovania jeho konkurencieschopnosti, špecifikovať príleţitosti na zmenu a navrhnúť opatrenia, ktorými tieto príleţitosti dosiahnuť. Teoretické východiská záverečnej práce vymedzujú pojem cestovný ruch, výletné lode a lodné zájazdy. V danej súvislosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/c677t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOSKOVIČ, Lukáš. \textit{Zákaznícky prístup k hosťom na riečnej lodi}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/uglgfl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Dark Tourism v Praze
Adéla Slánská -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková -
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská