Domácí úkoly pohledem učitelů 1. stupně ZŠ – Michaela Hermannová
Michaela Hermannová
Diplomová práce
Domácí úkoly pohledem učitelů 1. stupně ZŠ
Homework from the Primary School Teachers' Perspectives
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá pohledem učitelů 1. stupně ZŠ na domácí úkoly. Jejím cílem bylo zjistit názory učitelů prvního stupně ZŠ na domácí úkoly a jejich praktiky. Data byla sbírána prostřednictvím vytvořeného dotazníku. Výzkumný soubor tvořilo 378 učitelů prvního stupně ZŠ Zlínského a Olomouckého kraje. Výsledky této práce byly následně diskutovány a porovnány se zjištěními ostatních studií …víceAbstract:
The target of the thesis is to introduce a view on homeworks from the perspectives of teachers. The main aim was to determine opinions of teachers to homeworks and describe their practices when giving assignments. The data submitted in this work were collected in a questionnaire created for this purpose. 378 primary school teachers from the Zlín and Olomouc regions took part in the research. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hermannová, Michaela. Domácí úkoly pohledem učitelů 1. stupně ZŠ. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Nikola Zakopalová -
Strategie výuky historické složky společenskovědního učiva na 1. stupni základní školy
Tereza Kalíková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Domácí úkoly a domácí příprava žáků 1. stupně ZŠ
Kristýna Zemanová -
Domácí úkoly a domácí příprava žáků se specifickou poruchou učení
Kateřina HOLZMANNOVÁ -
Domácí příprava do školy u romských dětí na 2. stupni ZŠ
Markéta Štěpánová -
Domácí příprava na vyučování pohledem žáků 1. stupně základní školy
Renáta Makyčová -
Domácí příprava u žáků na primární škole
Kristýna TEZZELOVÁ