Výzkum faktorů ovlivňujících motivaci mladých lidí navštěvovat indoorové eventy v Praze zaměřené na elektronickou hudbu. – Alfred Czital
Alfred Czital
Bachelor's thesis
Výzkum faktorů ovlivňujících motivaci mladých lidí navštěvovat indoorové eventy v Praze zaměřené na elektronickou hudbu.
An investigation into the motivational factors of young people who attend indoor events focused on electronic music in Prague
Abstract:
Tématem předkládané bakalářské práce je: „Výzkum faktorů ovlivňujících motivaci mladých lidí navštěvovat indoorové eventy v Praze zaměřené na elektronickou hudbu“.Práce se soustředí na prostředí pražské nekomerční scény elektronické hudby, přesněji řečeno, na výzkum pohnutek vedoucích návštěvníka krozhodnutí akci s předmětným hudebním žánrem navštívit. Teoretická část práce se zabývá jednotlivými hudebními …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the culture and environment of the underground music scene in Prague. More specifically, this thesis deals with the investigation of factors affecting guests, whether or not they would visit an event focused on electronic music. The investigation focuses primarily on several sub-genres, namely techno, house and electro. The purpose of the research is to outline the history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Novák
- Reader: Tomáš Roreček, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CZITAL, Alfred. \textit{Výzkum faktorů ovlivňujících motivaci mladých lidí navštěvovat indoorové eventy v~Praze zaměřené na elektronickou hudbu.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ugomu7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Barbora Nachtmanová -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Martin Král -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Lukáš Rataj -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights