Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of Communication Mix in Subjects of Tourism – Anna Lisina
Anna Lisina
Bakalářská práce
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of Communication Mix in Subjects of Tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh komunikační strategie vhodné pro udržení resp. posílení tržní pozice uvedeného podniku jako objektu cestovního ruchu s využitím nástrojů komunikačního mixu za současné situace na trhu. Práce je rozvržena do dvou částí – na teoretickou a praktickou. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu, komunikačního mixu a komunikační strategie, z čeho se skládají …víceAbstract:
The aim of this work is to design communication strategies appropriate for maintaining respectively strengthening the position of the undertaking as an object of tourism using the communication mix for the current market situation. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The first section provides the theoretical basis of the marketing, communication mix and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ugoykn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LISINA, Anna. \textit{Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of Communication Mix in Subjects of Tourism}. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ugoykn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Marketingový komunikační mix vybraného projektu
Karolína Nováková -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šperková, R.
31. 8. 2016
Záboj, M.
31. 8. 2016
Lisina, A.
10. 8. 2016