Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje – Bc. Lucie Mikulášková
Bc. Lucie Mikulášková
Master's thesis
Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Attitudes of Primary School Educators towards Supervision as a Means of Professional Development
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako klíčovému nástroji pro jejich profesní rozvoj. Cílem práce bylo prozkoumat, jak pedagogové vnímají supervizi, jaké přínosy a limity s ní spojují a jak supervize ovlivňuje jejich každodenní praxi a celkové pracovní prostředí. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na koncept supervize, její historický vývoj …moreAbstract:
Thesis focuses on the attitude of primary school teachers towards supervision as a key tool for their professional development. The aim of the thesis was to explore how teachers perceive supervision, what benefits and limitations they associate with it, and how supervision affects their daily practice and overall work environment. The theoretical part provides a comprehensive view of the concept of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKULÁŠKOVÁ, Lucie. \textit{Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ugqkhg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikulášková, Lucie. Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Pedagogové volného času - jejich práce a profesní rozvoj
Marie Cafourková -
Vzdělávání a další profesní rozvoj pedagogů v lesní mateřské škole XY
Natálie KÁLECKÁ -
Profesní rozvoj učitelů mateřských škol ve vybraných okresech Královéhradeckého kraje
Kateřina Hlaváčková -
Profesní rozvoj a další vzdělávání speciálního pedagoga
Veronika Lechnerová -
Osobnostní rozvoj jako předpoklad profesního rozvoje speciálního pedagoga
Radka Bártová -
Profesní rozvoj speciálních pedagogů logopedů a logopedických asistentů ve školství v okrese Tábor
Monika Holubová -
Sebereflexe, supervize a další vzdělávání pedagogických pracovníků
Jana Karasová -
Supervize jako forma podpory dalšího vzdělávání a rozvoj profesionality pedagogických pracovníků
Ivana Marášková