Marketingová komunikace projektu Mixiew – Lukáš Lískovec
Lukáš Lískovec
Bakalářská práce
Marketingová komunikace projektu Mixiew
Marketing communication of Mixiew.com
Anotace:
Tato bakalářské práce se na základě provedených analýz zaměřuje na vyhodnocení dosavadní marketingové komunikace projektu Mixiew.com a jejím cílem je navrhnout doporučení pro další orientaci komunikačních aktivit. Obsahem práce je nejprve zaměření se na teoretické základy marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Tyto informace budou následně aplikovány k analýze dosavadních komunikačních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current marketing communication of Mixiew.com based on analyses and aims to propose recommendations for further orientation of communication activities. The content of the thesis is first to focus on the theoretical basis of marketing communication using professional literature. This information is then applied to the analysis of Mixiew.com's current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Tkáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70334
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)
Tomáš Gärtner -
Motivace ke cvičení ve sportovním odvětví horolezectví
Petr Ševčík -
Míra prožívání stavu flow ve sportovním odvětví horolezectví
Lukáš Podal -
Analýza podniku ve sportovním odvětví
Ondřej Lauko -
Výživa ve sportu a vůle: k dodržování výživových požadavků ve specifických sportovních odvětvích
Dan Ondrušek