Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími – Ondřej Matěj Hrubeš
Ondřej Matěj Hrubeš
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vlivu sociálních sítí na komunikaci mezi dopravními podniky a cestujícími. Cílem práce je zjistit, jak sociální média ovlivňují vnímání služeb veřejné dopravy a zda přispívají ke zlepšení vztahů mezi dopravci a jejich klienty prostřednictvím komunikace na sociálních sítích. V teoretické části bude práce zkoumat role sociálních sítí v korporátní komunikaci …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing the impact of social media on communication between transportation companies and passengers. The aim of the thesis is to determine how social media influence the perception of public transportation services and whether they contribute to improving relationships between carriers and their clients through communication on social networks. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bkuet/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Michaela Soleiman pour Hashemi, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Komunikační studia / Komunikační studia
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Sociální komunikace ve správním řízení na úseku dopravy
Jitka Jičínská -
Řízení projektové komunikace s aplikací na vybraném projektu
Lukáš PŘIBÁŇ -
Hodnota WiFi ve veřejné dopravě
Lukáš Raška -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk