Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti – Bc. Lukáš Havlík
Bc. Lukáš Havlík
Master's thesis
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
The Brand Identity and the Image of the Green Party from the Perspective of the Leadership Members, Party Members and the Public
Anotácia:
Existují rozdíly ve vnímání identity a image značky Strany zelených mezi jejím vedením, její členskou základnou a veřejností? Na tuto otázku má za cíl odpovědět předkládaná případová studie, zabývající se také konkrétněji odlišností vnímání této značky zmíněnými skupinami na základě jejich blízkosti ke straně. Předpokládáme, že čím blíže má člověk ke Straně zelených, tím bude osobnost její značky hodnotit …viacAbstract:
Are there any differencies between the perceptions of the identity and image of the Green Party brand by its leaders, party members and the public? The aim of the study is to answer this introductory question. The study is also dealing with differences in the perception of the brand by mentioned groups based on their proximity to the party. We assume that the closer a person is to the Green Party, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bpzlc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. et Mgr. Vlastimil Havlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍK, Lukáš. \textit{Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ugvtr8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík