Bc. Lukáš Havlík

Master's thesis

Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti

The Brand Identity and the Image of the Green Party from the Perspective of the Leadership Members, Party Members and the Public
Anotácia:
Existují rozdíly ve vnímání identity a image značky Strany zelených mezi jejím vedením, její členskou základnou a veřejností? Na tuto otázku má za cíl odpovědět předkládaná případová studie, zabývající se také konkrétněji odlišností vnímání této značky zmíněnými skupinami na základě jejich blízkosti ke straně. Předpokládáme, že čím blíže má člověk ke Straně zelených, tím bude osobnost její značky hodnotit …viac
Abstract:
Are there any differencies between the perceptions of the identity and image of the Green Party brand by its leaders, party members and the public? The aim of the study is to answer this introductory question. The study is also dealing with differences in the perception of the brand by mentioned groups based on their proximity to the party. We assume that the closer a person is to the Green Party, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. et Mgr. Vlastimil Havlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií