Theses 

Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti – Bc. Lukáš Havlík

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie

Bc. Lukáš Havlík

Diplomová práce

Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti

The Brand Identity and the Image of the Green Party from the Perspective of the Leadership Members, Party Members and the Public

Anotace: Existují rozdíly ve vnímání identity a image značky Strany zelených mezi jejím vedením, její členskou základnou a veřejností? Na tuto otázku má za cíl odpovědět předkládaná případová studie, zabývající se také konkrétněji odlišností vnímání této značky zmíněnými skupinami na základě jejich blízkosti ke straně. Předpokládáme, že čím blíže má člověk ke Straně zelených, tím bude osobnost její značky hodnotit pozitivněji. Ke zjištění přitom využíváme odpovědi získané ze strukturovaných elektronických dotazníků vytvořených jak pro vedení strany, tak pro její členy a veřejnost. Pracujeme dále se škálou osobnosti OCEAN Gerarda Sauciera, s projektivními technikami, výroky vedení a primárními asociacemi. Teoretickým východiskem pro definici mezer vnímání je pro nás model GAP vyvinutý Helmutem Schneiderem.

Abstract: Are there any differencies between the perceptions of the identity and image of the Green Party brand by its leaders, party members and the public? The aim of the study is to answer this introductory question. The study is also dealing with differences in the perception of the brand by mentioned groups based on their proximity to the party. We assume that the closer a person is to the Green Party, the more positive the evaluation of the brand personality will be. In the study, we use findings obtained from the structured electronic questionnaires created both for the party leadership, party members and the public. We work with the personality scale called OCEAN by Gerard Saucier, projective techniques, statements of the leadership and with primary associations. We use the GAP theoretical concept, developed by Helmut Schneider, to define the perception gaps between selected groups.

Klíčová slova: značka, brand, politická značka, identita značky, image značky, osobnost značky, Strana zelených, political brand, brand identity, brand image, brand personality, Green Party

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. et Mgr. Vlastimil Havlík, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií


Nahoru | Aktuální datum a čas: 22. 3. 2019 13:49, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz