Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu – Ellen Mlčochová
Ellen Mlčochová
Bakalářská práce
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje používání digitálních medií v marketingu. Jejím cílem je pozorování a popis marketingového působení vybrané společnosti v online prostředí. V první části se věnuje tomu, co to digitální marketing je a jeho vzniku. Dále jsou vymezeny jeho strategie, cíle a nástroje. Dále práce vymezuje marketing na vybraných sociálních sítích, webových stránkách a in-game marketing. V empirické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of digital media in marketing. Its aim is to observe and describe the marketing activities of the selected company in the online environment. The first part deals with what digital marketing is and its origin. Furthermore, its strategies, objectives and tools are defined. Furthermore, the thesis defines marketing on selected social networks, websites and in-game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78183
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2019
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78183
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao