Ellen Mlčochová

Bakalářská práce

Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu

Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje používání digitálních medií v marketingu. Jejím cílem je pozorování a popis marketingového působení vybrané společnosti v online prostředí. V první části se věnuje tomu, co to digitální marketing je a jeho vzniku. Dále jsou vymezeny jeho strategie, cíle a nástroje. Dále práce vymezuje marketing na vybraných sociálních sítích, webových stránkách a in-game marketing. V empirické …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of digital media in marketing. Its aim is to observe and describe the marketing activities of the selected company in the online environment. The first part deals with what digital marketing is and its origin. Furthermore, its strategies, objectives and tools are defined. Furthermore, the thesis defines marketing on selected social networks, websites and in-game …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2019
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78183