Patrícia Tothová

Bachelor's thesis

Módny blog ako marketingový nástroj

Módní blog jako marketingový nástroj
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání propagace značek a firem na konkrétních českých módních blozích. Zároveň se také zabývá přezkoumání reakce a povědomí čtenářů o propagaci na blozích a její samotný vliv na těchto čtenářů. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, komunikačním procesu, formách komunikace, komunikačním mixu a komunikaci na internetu. Další informace v této části jsou o …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on exploring promotion of brands and companies on specific Czech fashion blogs. At the same time investigates the reaction of readers and awareness on the promotion of blogs and its actual impact on these readers. The theoretical part contains information about marketing, communication process, forms of communication, communication and communication mix on the internet. Further …more
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na skúmanie propagácie značiek a firiem na konkrétnych českých módnych blogoch. Zároveň sa zaoberá preskúmaním reakcie a povedomia čitateľov o propagácií na blogoch a jej samotný vplyv na týchto čitateľov. Teoretická časť obsahuje informácie o marketingu, komunikačnom procese, formách komunikácie, komunikačnom mixe a komunikácii na internete. Ďalšie informácie v tejto časti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Martina Matejičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49886

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod