Martin Smilek
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony. První část obsahuje teoretické pojetí daného tématu, ve kterém jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové k pochopení problematiky nákupního procesu. Druhá část obsahuje empirický výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků výzkumu byla formulována praktická doporučení pro pobočku společnosti …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on consumer’s behavior on the market with mobile phones. The first part includes theoretical concept of topic, where we stated the basic terms, which are crucial for understanding the issues of the purchasing process. The second part includes empirical research through a questionnaire construction. Based on data that we found out, we formulated practical recommendations for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/w5yld/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Kamil Mezník
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Factors influencing logistics costs in the industrial area in Kathmandu, Nepal
Santosh Kc -
Factors influencing food choice and the reality in restaurants (the case of Prague)
Kateryna Andriianova -
Gender Quotas for European Parliament Elections: A study on factors influencing attitudes towards political gender quotas
Sterre Raterman -
Klíčové faktory ovlivňující ekonomický růst společnosti SVCS Process Innovation, s.r.o.
David Maćkowiak -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková