Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Martin Smilek
Martin Smilek
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony. První část obsahuje teoretické pojetí daného tématu, ve kterém jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové k pochopení problematiky nákupního procesu. Druhá část obsahuje empirický výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků výzkumu byla formulována praktická doporučení pro pobočku společnosti …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on consumer’s behavior on the market with mobile phones. The first part includes theoretical concept of topic, where we stated the basic terms, which are crucial for understanding the issues of the purchasing process. The second part includes empirical research through a questionnaire construction. Based on data that we found out, we formulated practical recommendations for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/w5yld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kamil Mezník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Factors influencing logistics costs in the industrial area in Kathmandu, Nepal
Santosh Kc -
Factors influencing food choice and the reality in restaurants (the case of Prague)
Kateryna Andriianova -
Gender Quotas for European Parliament Elections: A study on factors influencing attitudes towards political gender quotas
Sterre Raterman -
Klíčové faktory ovlivňující ekonomický růst společnosti SVCS Process Innovation, s.r.o.
David Maćkowiak -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová