Ing. Daša Pirková

Bakalářská práce

Sociálne siete ako komunikačný a marketingový nástroj

Social networks as a communication and marketing tool
Abstract:
Bachelor thesis "Social networks as a communication and marketing tool" in the theoretical part deals with the definition of basic concepts such as the Internet, communication and social networks. The practical part is focused on detailed analysis of the social network Facebook to its success overcome the competition. In conclusion, the analysis found two specific advertising campaigns that have taken …více
Abstract:
Bakalárska práca „Sociálne siete ako komunikačný a marketingový nástroj“ sa v teoretickej časti zaoberá definovaním základných pojmov ako je internet, komunikácia a sociálne siete. Praktická časť je zameraná na podrobnú analýzu sociálnej siete Facebook, ktorá svojím úspechom prevalcovala konkurenciu. V závere sa nachádza analýza dvoch konkrétnych reklamných kampaní, ktoré prebehli na sociálnej sieti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní