Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka – Bc. Denisa Malíková
Bc. Denisa Malíková
Diplomová práce
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Product packaging design as a tool for attracting customer attention
Anotace:
Diplomová práce se zabývá designem obalu produktu jako nástroje přitahování pozornosti zákazníka. Cílem diplomové práce je formulovat doporučení v oblasti designu obalu produktu, které povede k přilákání pozornosti zákazníka. Pro získání potřebných dat je realizován experiment s využitím eye-trackingu. Pro doplnění těchto dat je rovněž proveden osobní rozhovor. Objektem testování jsou proteinové tyčinky …víceAbstract:
The thesis deals with the design of product packaging as a tool for attracting customer attention. The aim of the thesis is to formulate recommendations in the product packaging design field that will attract customer attention. To obtain the necessary data, an experiment using eye-tracking is implemented. A personal interview is also conducted to supplement the data. Protein bars are chosen as the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/z12oo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Derner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Teória slabej centrálnej koherencie a špecifiká rozpoznávania tvárí u ľudí s poruchou autistického spektra: kvaziexperiment s použitím eye-trackingu
Daniela Kurečková -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ