Internetový obchod jako portálová aplikace – Bc. Rastislav Papp
Bc. Rastislav Papp
Master's thesis
Internetový obchod jako portálová aplikace
Internet shop as portal application
Abstract:
The thesis describes the issue of developing portlets and portal applications for enterprise portals. Then a concept and an architecture of modular internet shop built on enterprise portal platform is introduced. The thesis covers the development of a simple prototype of internet shop implemented according to the designed architecture and discusses benefits and problems of the given solution.Abstract:
Práca popisuje problematiku tvorby portletov a aplikácií pre podnikové portály. Ďalej je v nej navrhnutá koncepcia a architektúra modulárneho internetového obchodu postaveného na platforme podnikového portálu. Práca ďalej popisuje tvorbu jednoduchého prototypu internetového obchodu implementovaného podľa navrhnutej architektúry a diskutuje prínosy a úskalia zvoleného riešenia.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/blb77/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2011
- Vedúci: Ing. Petr Adámek
- Oponent: doc. RNDr. Vlastislav Dohnal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Internetový obchod, distribuční cesty v internetovém obchodě a nový portál spol. Amway
Marie Jungrová -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková