Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky – Karolina Kůtová
Karolina Kůtová
Bakalářská práce
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Typology of consumer in the tea market, as a brand characteristic
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky" se zabývá charakteristikou spotřebitelů jednotlivých značek čaje a jejich nákupním chováním. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá důležitostí segmentace trhu, nákupních chováním, typologií spotřebitele a tvorbou marketingového výzkumu. V praktické části je …víceAbstract:
The Bachelor Thesis entitled " Typology of consumer in the tea market, as a brand characteristic" characterizes tea consumers of various brands and their consumer behavior. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents the importance of market segmentation, consumer behavior, consumer typology and methodology of marketing research. The practical part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45315
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Marie Tolarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů při nákupu vánočních dárků
Tereza Lichtblauová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Květoslav Korf -
Consumer Behavior
Rauf Mammadov -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Věra Mouchová -
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Pavla Špinlerová