Marketingová komunikace reklamní agentury – Bc. Tomáš Predný
Bc. Tomáš Predný
Bakalářská práce
Marketingová komunikace reklamní agentury
Marketing Communication of advertising agency
Anotace:
Autor: Tomáš Predný Název: Marketingová komunikace reklamní agentury Práce je zaměřena na analýzu stávajících marketingových komunikačních kanálů vybraného podniku. Výsledek této analýzy je podkladem pro zjištění a doporučení nových marketingových komunikačních kanálů společnosti.Abstract:
Autor: Tomáš Predný Název: Marketing Communications of advertising agency The work is focused on the analysis of existing marketing channels of selected company. The result of this analysis is the basis for the findings and recommendations of new marketing communications channels for the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/k2cin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Wagner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková