Srovnávací analýza anglické a české korespondence zaměřené na stížnosti a reklamace – Nikola OHLÍDALOVÁ
Nikola OHLÍDALOVÁ
Bachelor's thesis
Srovnávací analýza anglické a české korespondence zaměřené na stížnosti a reklamace
Comparative Analysis of English and Czech Letters of Complaint and Letters of Claim
Abstract:
There is an summary of standards how to write business correspondence, description of communication channels and developement of the business correspondence dealing with claims and complaints in the theoretical part. Practical part contains the analysis of collected czech and english letters and e-mails of claim and complaint.The aim of the analysis is to summarize the main differences between czech …viacAbstract:
Teoretická část práce obsahuje souhrn zásad uplatňovaných v obchodní korespondenci, specifikuje jednotlivé komunikační kanály a vývoj obchodní korespondence se zaměřením na stížnosti a reklamace. Praktická část zahrnuje srovnávací analýzu shromážděné české a anglické korespondence obsahující stížnosti a reklamace s přihlédnutím k výběru komunikačního kanálu a účelnosti korespondence.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
8485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OHLÍDALOVÁ, Nikola. \textit{Srovnávací analýza anglické a české korespondence zaměřené na stížnosti a reklamace}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/uhuep3/.
Jak správně citovat práci
OHLÍDALOVÁ, Nikola. Srovnávací analýza anglické a české korespondence zaměřené na stížnosti a reklamace. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technické prostředky komunikace v korporátním právu
Petr Suchomel -
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
Tereza Mistolerová -
Žánry ruské obchodní komunikace
Victoria DERCACI -
Aktuální trendy marketingové komunikace se zákazníky v oboru pojišťovnictví
Matouš Petržela -
Marketingová komunikace obchodního centra
Miroslav PRŮŠA -
Interní komunikace ve společnosti Nestlé Česko, s.r.o.
Pavla Lysková -
Marketingová komunikace se zákazníky v internetovém obchodě
Petra Juščíková -
Charakteristika současné obchodní korespondence a překlad vybraných ukázek do češtiny
Adéla HEPPNEROVÁ