Zásada názornosti v matematice na 1. stupni ZŠ – Mgr. Kateřina Daňková
Mgr. Kateřina Daňková
Diplomová práce
Zásada názornosti v matematice na 1. stupni ZŠ
Principle of clearness in Math education at primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o zásadě názornosti v matematice na 1. stupni ZŠ, konkrétněji se pak věnuje názornosti využívané v geometrii v rovině a prostoru na 1. stupni ZŠ. Teoretická část práce se zabývá zásadou názornosti v kontextu ostatních zásad, a také oblastí Matematika a její aplikace v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se podrobněji věnuje základní terminologii geometrie v rovině a prostoru …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the principle of clearness at primary school, more specifically with the principle of clearness in plane and solid geometry. The theoretical part puts the principle of clearness into the context of other principles and into the context of the Mathematics field in Framework education programme. It is also focused on the basic terminology of plane and solid and its implementation …víceKlíčová slova
didaktické zásady zásada názornosti matematická představivost didaktická hra geometrie v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání geometrie v rovině geometrie v prostoru sbírka námětů pro výuku geometrie methodology principles principle of clearness mathematical visualization didactic game geometry in Framework education programme for elementary education plane geometry solid geometry collection of ideas for geometry teaching
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/idtt1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
- Oponent: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Matej Patrik Žitňanský -
Československá architektura v letech 1945-1989 v hodinách estetické výchovy
Martina Neoralová -
Rozvoj tanečních schopností v různých stylech tance u dětí v předškolním věku
Radka Čeléniová -
Učení v pohybu v 1. ročníku základní školy
Adéla Moučková -
Efektivní komunikace učitele v problémových situacích s dětmi v mateřské škole
Lucie MACEJOVÁ -
Sonda úrovně žákovského porozumění interdisciplinárním zákonitostem v problematice funkce vegetace v krajině
Natálie HOTAŘOVÁ -
Společenská dimenze víry v římskokatolické církvi v České republice v teorii a praxi
Jana ŠÍDLOVÁ