Tomáš Děd

Bachelor's thesis

Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele

Influence of marketing instore communication on consumer buying behaviour
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové instore komunikace na nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje komunikace v rámci druhotných umístění nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Práce je zaměřena na spotřebitele obchodní společnosti Albert s.r.o.. Zvolené téma je řešeno pomocí pozorování, dotazníkového šetření a analýzy. Data jsou zpracována primárně …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of marketing instore communication on consumer buying behaviour. The thesis aims to find out to what extent the communication within the secondary placement influences the consumer's decision-making process. It is focused primarily on the consumers of company Albert s.r.o. The chosen topic was dealt with observation, questionnaire survey and analysis. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2019
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75834