Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower – Ondřej Brož
Ondřej Brož
Master's thesis
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na …moreAbstract:
This thesis sets out to analyse marketing strategy of new product launch. Through review of relevant literature and papers it analyses approaches to new product launch onto an existing market from the marketing perspective. Marketing mix, diffusion of innovations and late entry into the market with dominant brand are at the core of the theoretical part. This theory is later applied at the specific …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33362
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2012
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Výchovné (kariérové) poradenství na základních školách se zaměřením na profesní orientaci a vliv školy na tuto orientaci
Libuše Ďurišová -
Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení
Tereza Kejzlarová -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová