Ondřej Brož

Diplomová práce

Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower

Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na …více
Abstract:
This thesis sets out to analyse marketing strategy of new product launch. Through review of relevant literature and papers it analyses approaches to new product launch onto an existing market from the marketing perspective. Marketing mix, diffusion of innovations and late entry into the market with dominant brand are at the core of the theoretical part. This theory is later applied at the specific …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33362