Specifické poruchy učení u dospělých lidí – Sára Pospíšilová
Sára Pospíšilová
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifické poruchy učení, jako jsou dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, dysmúzie a dyspinxie. Tyto poruchy mohou ovlivňovat jedince v průběhu celého života, a proto je důležitá včasná diagnóza a podpora. V rámci kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníku je analyzován dopad těchto poruch na dospělé respondenty. Práce je rozdělena na teoretickou …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on specific learning disabilities such as dyslexia, dysgraphia, dysortographia, dyscalculia, dyspraxia, dysmusia and dyspinxia. These disorders can affect individuals throughout their lives and therefore early diagnosis and support is important. The impact of these disorders on adult respondents is analysed in a quantitative research through a questionnaire. The thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/i8x43/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alois Daněk, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
RESEARCH ON FAMILY QUALITY OF LIFE IN FAMILIES OF YOUNG CHILDREN WITH DISABILITIES IN CHINA
Ling GUO -
Kvalita života seniorek vdov v mezigeneračním soužití na venkově
Kristýna Melkusová -
Kvalita života pacienta s insuficiencí konvergence
Radka Samuelová -
Kazuistika osoby s dyskalkulií a rysy dysgrafie při kombinované zdravotní zátěži
Lucie Hakenová -
Dyslexia and English Language Acquisition: Supporting Pupils with Dyslexia in Learning English Vocabulary
Natálie Šatná -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
The Approach to Learners Diagnosed with dyslexia in ELT
Andrea Hanáčková