Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích – Petra Vlasáková
Petra Vlasáková
Master's thesis
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Company and the importance of its visibility on social networks
Abstract:
Marketingová komunikace je nedílnou součástí každé firmy. Komunikace přes sociální sítě může napomoci ke zviditelnění a oslovení širokého spektra potenciálních zákazníků. Tato práce se zabývá zviditelněním soukromé školky na sociálních sítích. Jelikož se jedná o školku s Montessori přístupem ke vzdělávání, je důležité znát, zda jsou v této specifické oblasti sociální sítě smysluplné. Cílem této práce …moreAbstract:
Marketing communication is an integral part of every company. Communication through social network can help to give it greater visibility and address a wide range of potential clients. This thesis deals with publicizing of a private kindergarten in the social media. As it is a kindergarten with Montessori approach to education, it is important to figure out if there is any logic in looking for visibility …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e8k3o/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Návrh sociální sítě pro sportovce
Zoltán Bán -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
Matěj Pajma