Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích – Petra Vlasáková
Petra Vlasáková
Master's thesis
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Company and the importance of its visibility on social networks
Anotácia:
Marketingová komunikace je nedílnou součástí každé firmy. Komunikace přes sociální sítě může napomoci ke zviditelnění a oslovení širokého spektra potenciálních zákazníků. Tato práce se zabývá zviditelněním soukromé školky na sociálních sítích. Jelikož se jedná o školku s Montessori přístupem ke vzdělávání, je důležité znát, zda jsou v této specifické oblasti sociální sítě smysluplné. Cílem této práce …viacAbstract:
Marketing communication is an integral part of every company. Communication through social network can help to give it greater visibility and address a wide range of potential clients. This thesis deals with publicizing of a private kindergarten in the social media. As it is a kindergarten with Montessori approach to education, it is important to figure out if there is any logic in looking for visibility …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e8k3o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Návrh sociální sítě pro sportovce
Zoltán Bán -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
Matěj Pajma