Cirkulární ekonomika a marketing – Bc. Senta Brunerová
Bc. Senta Brunerová
Bakalářská práce
Cirkulární ekonomika a marketing
Circular economy and marketing
Anotace:
Bakalářská práce „Cirkulární ekonomika a marketing“ popisuje současný stav životního prostředí a možné změny přístupu k průmyslu a využívání (přírodních) zdrojů, mezi něž můžeme zařadit zejména eko-efektivitu a cirkulární ekonomiku. Dále pak popisuje pojem cirkulární ekonomika možné benefity tohoto přístupu. V druhé části následuje úvod do marketingu, propojení cirkulární ekonomiky a marketingu a ve …víceAbstract:
The bachelor thesis "Circular Economy and Marketing" describes the current situation of the environment and possible changes in the approach to industry and the use of (natural) resources. This approach can include in particular eco-efficiency and the circular economy. Furthermore, the thesis describes a concept of circular economy and possible benefits of this attitude. The second part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bmcfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Cirkulární ekonomika v textilním průmyslu – bariéry a příležitosti
Kateřina Svobodová -
Cirkulární ekonomika jako inovativní přístup v nábytkářském odvětví
Pavlína Pejčochová -
Sdílená ekonomika v ubytovacích službách v České republice
Veronika Dušková -
Sdílená ekonomika a její odraz v ekonomice ČR
Jiří Zákoucký -
Statistical analysis of ©High Performance Teams survey data and a comparison of cultural differences within psychological constructs included in the tool
Petra Sekerková