Michaela Cibulková
Diplomová práce
The Hotel Pricing Strategy
Cenová strategie vybraného hotelu
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza cenové strategie hotelu Imperial a její následné zhodnocení, které má vést k návrhům změn, které by přispěly k větší efektivitě a zvýšení příjmů hotelu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První dvě teoretické kapitoly se věnují vymezení cenové strategie a popisu distribučních kanálů využívaných v hotelnictví. Třetí kapitola je zaměřená již na samotnou analýzu …víceAbstract:
The main purpose of this thesis is an analysis of pricing strategy of Hotel Imperial and its evaluation, which should results in proposal of changes leading to increase of effectivity and hotel's income. The diploma thesis is divided into four main parts. The first two chapters are devoted to a theoretical description of pricing strategy and distribution channels used in hotel business. The third part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2014
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Jarmila Indrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve vybraném regionu - role OTA v distribuci nabídky UZ
Adéla Kolářová -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení v regionu Mikulovsko
Tomáš Kapeš -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
Elektronické komunikační a distribuční kanály a jejich využití v bance
Anežka Lustová -
Elektronické distribuční kanály a jejich využití v podmínkách českých bank
Petr Sudický -
Alternativní distribuční kanály – důležitá cesta prodeje i péče o klienty
Dominika Dušková -
Alternativní distribuční kanály a směry jejich vývoje
Petr Pevný -
Pobočková síť a alternativní distribuční kanály
Veronika Nováková