Bc. David ŠROTT
Diplomová práce
Kognitivní teorie učení
Cognitive learning theory
Anotace:
Text se zabývá analýzou kognitivních teorií učení a integrací poznatků interdisciplinárního výzkumu orientovaného na učení dospělých. Výchozím přístupem je kognitivní paradigma procesů zpracování informací. Cílem práce je integrovat dosavadní vývoj a soudobé poznatky o kognitivních procesech učení. V základním kognitivním modelu učení jsou analyzovány procesy kódování, uchování a vybavování informací …víceAbstract:
The text deals with analysis of cognitive theories of learning and with integration of knowledge of interdisciplinary research focused on adult learning. The basic approach is the cognitive paradigm of processes related to information processing. The goal of the thesis is to integrate development to date and contemporary knowledge of cognitive learning processes. The encoding process, retention and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ondřej Skopal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROTT, David. Kognitivní teorie učení. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Možnosti zmírňování strachu a strachových reakcí koní pomocí teorie učení
Michaela Sekyrková -
Mozek a nové teorie učení
Tereza Jakubcová -
Strategie učení žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na druhém stupni základní školy
Libuše UHLÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses uiydq9 uiydq9/2
26. 3. 2019