Analýza životního cyklu produktu – Ing. Jaromír Heřmanský
Ing. Jaromír Heřmanský
Bachelor's thesis
Analýza životního cyklu produktu
The product life cycle analysis
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na efektivní řízení produktu za pomoci „analýzy životního cyklu produktu“ a „analýzy produktového portfolia maticí Boston Consulting Group“, středně velké obchodní společnosti, importéra vozidel značek FIAT, ALFA ROMEO a LANCIA do České a Slovenské republiky. Výchozí hypotézou je, že „nahodilá“ práce s produktovým portfoliem, bez ohledu na životní cyklus příslušného …viacAbstract:
This bachelor work is focused at efficient management of the product by the the „analysis of the product life cycle“ and product portfolio analysis using „Matrix Boston Consulting Group“, midsize company, importer of the brands Fiat, Alfa Romeo and Lancia in the Czech and Slovak Republic. The starting hypothesis is that "accidental" product portfolio management, abstractedly of the product life cycle …viacKľúčové slová
marketingový mix životní cyklus výrobku zákazník spotřebitel konkurence produkt služba segment diverzifikace modifikace otazníky hvězdy dojné krávy psi marketing mix product life cycle customer consumer competition product service diverzification modification question marks stars cash cows dogs
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a30al/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova