Psychologické aspekty osobní značky na Instagramu a její dopad na monetizaci – Evelina Tkachenko
Evelina Tkachenko
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty osobní značky na Instagramu a její dopad na monetizaci
Psychological aspects of personal branding on Instagram and its impact on monetization
Abstract:
Bakalářská práce je věnována psychologickým aspektům, které přispěly influencerkám k úspěšné monetizaci jejich blogu na sociální síti Instagram. Cílem práce je prozkoumat jedinečné zkušenosti influencerů při budování jejich osobní značky prizmatem osobnostních rysů a dále analyzovat, jak formulování osobní značky ovlivnilo jejich výdělky na blogu. Teoretická část je věnována popisu základních pojmů …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the psychological aspects that contributed to influencers' successful monetization of their blog on the social network Instagram. The aim of the thesis is to explore the unique experiences of influencers in building their personal brand through the prism of personality traits, and further analyze how the formulated personal brand influenced their blog earnings. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90216
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Veronika Motlová
- Reader: Petra Sofia Horňáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Vnímání virtuální identity na sociální síti Instagram jako projekt v estetické výchově na střední škole
Karolína Hejlová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei