Ing. Šárka Býmová

Bakalářská práce

Použití metafor, analogií a přirovnání v reklamním průmyslu (ukázky příkladů a jejich rozbor)

The Application of Metaphors, Analogies and Comparisons in Advertising (Their Examples and Analysis)
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o použití metafor, analogií a přirovnání v reklamním průmyslu. Teoretická část je zaměřena na správnou tvorbu reklamních sdělení. Ta se však neskládají pouze z textu, a tak je zde uvedeno, jaké asociace jsou vyvolány hudbou, různými obrazy a barvami použitými v reklamách. Pro správné zasažení cílové skupiny uvádím návrh výzkumu, kterým se dle mého názoru dá reklamní sdělení …více
Abstract:
The bachelor´s thesis focuses on how to apply metaphors, analogies and comparisons in the field of advertising. The theory part is about description of the right form of advertising. Since the advertising messages are not only about the text part, therefore these chapters also explain what some of the pictures, colours and musical instruments used in advertising may leave in people’s associations. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní