Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje – Andrea Miková
Andrea Miková
Bakalářská práce
Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje
Identification of a gifted preschooler and possibilities of their development
Anotace:
Práce se zabývá identifikací nadaných dětí v předškolním věku a možnostmi jejich rozvoje. Pro výzkum byla využita metoda dotazníku určena pedagogům mateřských škol na Novojičínsku. Cílem bylo zjistit, zda učitelé nepodléhají mýtům spojeným s nadanými dětmiAbstract:
This work is about identification of gifted children in a preschool age and possibillities of their development. The questionnaire method was used to questin the teachers of kindergartens in the surroundings of Nový Jičín. The goal was to find out if teachers dont underline to the myths connected with gifted children
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2009
- Vedoucí: Hana Spáčilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKOVÁ, Andrea. \textit{Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ujipj1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Nadání a tvořivost: profil tvořivosti u gymnazistů s dyslexií a bez ní
Valery Senichev -
Pohotovost ke kladení otázek u dětí v kontextu nadání a tvořivosti
Veronika Smetanová