Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje – Andrea Miková
Andrea Miková
Bachelor's thesis
Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje
Identification of a gifted preschooler and possibilities of their development
Abstract:
Práce se zabývá identifikací nadaných dětí v předškolním věku a možnostmi jejich rozvoje. Pro výzkum byla využita metoda dotazníku určena pedagogům mateřských škol na Novojičínsku. Cílem bylo zjistit, zda učitelé nepodléhají mýtům spojeným s nadanými dětmiAbstract:
This work is about identification of gifted children in a preschool age and possibillities of their development. The questionnaire method was used to questin the teachers of kindergartens in the surroundings of Nový Jičín. The goal was to find out if teachers dont underline to the myths connected with gifted children
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2009
- Supervisor: Hana Spáčilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOVÁ, Andrea. \textit{Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ujipj1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Nadání a tvořivost: profil tvořivosti u gymnazistů s dyslexií a bez ní
Valery Senichev -
Pohotovost ke kladení otázek u dětí v kontextu nadání a tvořivosti
Veronika Smetanová