Bc. Michael Pék
Master's thesis
Odbytová politika v podniku
Distribution policy in the enterprise
Abstract:
The object of this diploma thesis is an analysis of instruments used by a company when performing its marketing function, comparison of theoretical conceptions with procedures used in practice and searching ways how to improve the distribution policy of a real business entity. In the introductory part of the thesis, a theoretical concept concerning distribution policy and marketing research is elaborated …viacAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce je analýza nástrojov využívaných podnikom pri realizácii svojej odbytovej funkcie, komparácia teoretických koncepcií s postupmi reálne využívanými v praxi a hľadanie ciest na zefektívnenie odbytovej politiky reálneho podnikateľského subjektu. V úvodnej časti práce je s využitím odborných literárnych zdrojov spracovaný teoretický koncept problematiky odbytovej politiky …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/schm5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
Darya Kniha