Vliv kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management – Nicole Máchová
Nicole Máchová
Master's thesis
Vliv kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management
Influence of Company’s Cultural Background and Culture of the Target Market on Category Management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je category management primárně ovlivněn kulturním pozadím dané firmy nebo kulturou cílového trhu. Za účelem naplnění cíle práce byl použit kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly vedeny s category manažery nebo jinými osobami …moreAbstract:
This master thesis focuses on the influence of company’s cultural background and culture of the target market on category management. The main objective of the thesis was to find out whether category management is primarily influenced by company’s cultural background or culture of the target market. Qualitative research in the form of semi-structured interviews was used to fulfill the objective of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72425
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2018
- Supervisor: David Říha
- Reader: Iva Kesek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Interkulturní marketing
Kamila Janečková -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Michaela Čiháková -
Category management forma konkurenční výhody
Anna Okorokova -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková