EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR – Bc. Tej Vipul Gajjar
Bc. Tej Vipul Gajjar
Diplomová práce
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Abstract:
Advertisement is an important aspect of the building, creating and supporting brands. Advertise communicate with the buyers (either the reader, viewers, listeners) to take actions for purchase regrading the products, information and services, etc. Samsung stay in the electronic market where the company used different mediums for advertising, copy to interactive videos, and evolved to take up the crucial …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Why India lags behind China
Dominika Jančovičová -
Economic Reforms in India
Dominika Jančovičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2022