Bc. Václava Bryce

Diplomová práce

Marketingový význam body image

The Meaning of Body Image in Marketing
Anotace:
Cílem této práce je rozšíření poznatků v oblasti body image a pokus o zjištění, jakou mírou se cítí české ženy a čeští muži ovlivňováni marketingovou komunikací v médiích ve vztahu k jejich body image. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy týkající se body image a marketingové komunikace (kapitoly 1 a 2) a část druhá (kapitola 3 a 4) obsahuje výsledky terénního šetření …více
Abstract:
The goal of this thesis is to broaden knowledge in the body image field and also an attempt to find out, to what extent Czech women and men feel influenced by marketing communications in media in terms of their body imge. The thesis is divided into two parts. The first part describes and explains basic body image and marketing communications terms (chapters 1 and 2) and the second part (chapter 3 and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní