Bc. Václava Bryce
Diplomová práce
Marketingový význam body image
The Meaning of Body Image in Marketing
Anotace:
Cílem této práce je rozšíření poznatků v oblasti body image a pokus o zjištění, jakou mírou se cítí české ženy a čeští muži ovlivňováni marketingovou komunikací v médiích ve vztahu k jejich body image. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy týkající se body image a marketingové komunikace (kapitoly 1 a 2) a část druhá (kapitola 3 a 4) obsahuje výsledky terénního šetření …víceAbstract:
The goal of this thesis is to broaden knowledge in the body image field and also an attempt to find out, to what extent Czech women and men feel influenced by marketing communications in media in terms of their body imge. The thesis is divided into two parts. The first part describes and explains basic body image and marketing communications terms (chapters 1 and 2) and the second part (chapter 3 and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ui6yz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Proces individuálního dekódování mediálního textu: Přehledová studie teorií mediálních účinků doplněná výzkumem navazujícím na Hallův koncept zakódování a dekódování a Morleyho studii Nationwide
Lucie Rubenová -
Uživatelé internetu optikou kultivační teorie: komparativní případová analýza uživatelských strategií studentů MU
Barbora Grexová -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková