Vinyl na vzestupu: role kamenných prodejen hudebních nosičů – Bc. Radim GURECKÝ
Bc. Radim GURECKÝ
Master's thesis
Vinyl na vzestupu: role kamenných prodejen hudebních nosičů
Vinyl on the Rise: The Role of Brick-and-Mortar Record Stores
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vzestupem popularity vinylových desek a přístupem kamenných prodejen hudebních nosičů k tomuto trendu. Teoretická část se věnuje historii a vývoji hudebních nosičů, provozu kamenných prodejen včetně jejich role v pořádání kulturních událostí a účasti na celosvětové akci Record Store Day, základům retail marketingu a spotřebitelského chování. V praktické části je využit …viacAbstract:
This thesis examines the rising popularity of vinyl records and the approach of brick-and-mortar record stores to this trend. The theoretical part addresses the history and development of music formats, the operation of brick-and-mortar stores including their role in organizing cultural events and participation in the global event Record Store Day, the basics of retail marketing, and consumer behaviour …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Knoflíček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GURECKÝ, Radim. Vinyl na vzestupu: role kamenných prodejen hudebních nosičů. Ostrava, 2024. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicMaster programme / odbor:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors
Práce na příbuzné téma
-
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Působení ambasadorů značek na spotřebitelské chování
Jana Adamovičová -
Proměny spotřebitelských vzorců chování v době pandemie COVID - 19
Jan Čejka -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK