Bc. Jakub Alt

Master's thesis

Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani

Decision algorithms usage in marketing campaign
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku volby optimálních marketingových kanálů pro kampaň menší začínající firmy. Po vymezení všech pojmů a jejím podložení na základě odborných zdrojů je v práci navržen rozhodovací algoritmus, který pomocí dotazníku pomůže najít nejlepší shodu pro vhodné marketingové kanály. V práci jsou popsány mechanismy tohoto algoritmu, jednotlivá kritéria a jejich zdůvodnění pro dílčí …more
Abstract:
This diploma thesis is solving the issue of choosing the optimal marketing channels for marketing campaign of a smaller start-up. All the terms are defined in the first part and substantiating it on the basis of professional sources. Then a decision algorithm, which will help to find the best match for appropriate marketing channels, is proposed by using a questionnaire. The work describes the mechanisms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2021
  • Supervisor: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.