Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani – Bc. Jakub Alt
Bc. Jakub Alt
Master's thesis
Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani
Decision algorithms usage in marketing campaign
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku volby optimálních marketingových kanálů pro kampaň menší začínající firmy. Po vymezení všech pojmů a jejím podložení na základě odborných zdrojů je v práci navržen rozhodovací algoritmus, který pomocí dotazníku pomůže najít nejlepší shodu pro vhodné marketingové kanály. V práci jsou popsány mechanismy tohoto algoritmu, jednotlivá kritéria a jejich zdůvodnění pro dílčí …moreAbstract:
This diploma thesis is solving the issue of choosing the optimal marketing channels for marketing campaign of a smaller start-up. All the terms are defined in the first part and substantiating it on the basis of professional sources. Then a decision algorithm, which will help to find the best match for appropriate marketing channels, is proposed by using a questionnaire. The work describes the mechanisms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/rz4mu/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2021
- Supervisor: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALT, Jakub. \textit{Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uka7x2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová kampaň obchodního partnera XY z kanálu on-trade Plzeňského Prazdroje, a.s.
Andreas Seidl -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová kampaň pro vybrané finanční produkty společnosti brokerjet České spořitelny a.s.
Aleš Novák -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Facebook Marketing
Peter Person